محل تبلیغات شما
ادامه مقاله ورود شرکت های نتورک مارکتینگ خارجی به ایران(1) را در این مقاله می خوانیم. بازار شناسی در مرحله بعد تو همان مغازه ها فرم هایی را برای عضویت باشگاه مشتریان ارائه داد. این کار باعث جمع آوری بانک اطلاعات مشتریان برای شرکت شد. شاید براتون جالب باشه که همان موقع هم موازی با کار رسمی شرکت، مجموعه های زیرزمینی اوریف لیم ارمنستان، آذربایجان و غیره در ایران مشغول فعالیت بودند. اما حتی کاتالوگ رسمی محصولات شرکت در ایران با تمام آن کشور ها متفاوت بود.

۵ قدم برای داشتن لیست نامحدود از زبان اریک ووری

فروش در بازاریابی شبکه ای

ورود شرکت های نتورک مارکتینگ خارجی به ایران(2)

شرکت ,های ,مشتریان ,کار ,مقاله ,رسمی ,مارکتینگ خارجی ,خارجی به ,در ایران ,نتورک مارکتینگ ,به ایران ,نتورک مارکتینگ خارجی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرسه ای شاد و پویا